Kom liljor och akvileja kom rosor och saliveja

Andra semesterdagen och jag vaknar helt utvilad. Underbart. Sätter mig som den datanörd jag är framför datorn och klämmer en filtallrik fylld till bredden med frukt, medan jag uppdaterar mig på Fejjan, skvallersajter och bloggar. Är inte det livet så säg?

Hmm.

Ska gå och kleta på ngt färgglatt i nunan och hitta något att ha på mig för att sedan rycka upp karln ur sängen och sedan åka till Plantagen för att köpa möjliga blommor att plantera på farmors balkong.

Tror det kommer bli en tripp förbi byn också. Har sett en kavaj som jag har gått och kärat ner mig i och som jag planerar att ha till klänningen som jag ska ha på bröllopet.

Har laddaren till kameran hemma hos systrarna så det blir inga bilder på ett tag. Får se när det dyker upp, är ju inte riktigt så bloggsugen...

Say what?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0