Whattodo?

Har ingen aning om hur jag ska göra. Igår hade jag gått in och sagt upp mig om jag bara kommit ifrån kassan, men det gjorde jag såklart inte då de inte kan planera på det jobbet. Satt i tre timmar och höll på att kissa på mig... inte kul. Sedan kom jag även iväg på lunch en halvtimme senare än utsatt och ni som känner mig vet att jag inte fungerar utan mat. Så mitt humör var itne att leka med.

Hur som helst är den stora frågan nu, ska jag säga upp mig? Mår ju really psykisk dåligt när jag är där. Känns som att jag har oregelbunden puls när jag är där. Eller ska jag stanna kvar på noll timmar, dvs inte skriva på det nya kontraktet? Good question. Någon som har något bra svar på det?

Say what?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0