Väldigt vad mycket listor det blir nu

Men jag har inte så mycket annat för mig nu när jag är sjuk. Orkar inte göra så mycket mer. Började städa sedan blev jag helt slut och tog en paus, framför datorn. Tänkte jag fyller i den här listan sedan fortsätter jag städa. Älskling kommer hem snart.
1. Är du nöjd med namnet dina föräldrar gav dig?
Ja det funkar, men det är ju aldrig någon som kallar mig vid mitt fullständiga namn - Cecilia. Jag är bara en Cicci. Cecilia är jag bara på papret.
2. Fick du IG i något ämne i gymansiebetyget?
Ja, Foto A. Fattar inte det nu, då jag älskar att fota och kolla andras foton. Men om jag bara hade lagt ner lite krut så hade jag iaf fått G. Jag sket helt i att lämna in uppgifter. Silly me!

3. Skulle du skönhetsoperera dig om du erbjöds gratis ingrepp?
Behöver jag nämna att ett par bröst (typ B-kupa) skulle vara välkommet. Jepp jag har inte ens A så jag skulle gärna vilja ha ett par tuttar.

4. När blev du rädd senast?
Hmm, när Syrran ringde och började samtalet med : Du vet den där mannen som följde efter dig.....? Då fick jag för mig att han gjort något med henne.

5. Vilken maträtt bjuder du på om du vill imponera på någon?
Hmm, är inget vidare på att laga mat. Tycker det är sjukt kul, men lyckas sällan. Men antagligen kyckling av någon form.

6. Vilken del av ditt utseende lägger du ner mest tid på?
Måste nog bli sminkningen. Lyckas jag få en bra sminkning känner jag mig snygg oavsett om jag går klädd i en soppåse.

7. Om du kunnat bo varsomhelst i hela vida världen, familj, vänner, jobb, allt hade följt med, vart skulle det då varit?
Bra fråga. Kanske Tyskland så har vi båda våra släkter samlade :)

8. Vilket ämne i skolan var för dig det värsta?
Samhälle. Skyller det på läraren. Eller hur Carro?

9. Svär du ofta?
Ja gud ja, gissar på att det beror på dåligt ordförråd.

10. Är du allergisk mot något?
Om jag är? Det är nog lättare att rabbla upp det jag TÅL.

11. Vilken hushållssyssla skjuter du upp så länge som möjligt?
Våt-torka golvet

12. Vilken sport/idrott har du hållt på med som längst?
Hmm, dansen fast det var ju lite till och från,

13. Tror du att pengar kan köpa lycka?
Njae, en bit på vägen dock. Har varit nere på ekonomibotten och då mådde jag verkligen piss och då hade pengar definitivt kunnat köpa min lycka. Så det beror nog mest på i vilken utsträckning.

14. Tar du några vitaminer/kosttilskott?
Nej men ska börja med järntabletter nu när jag ska ge blod.

15. Vilken hårfärg föredrar du på det motsatta könet?
Brunt. Har faktiskt bara varit kär i brunhåriga killar.

16. Hur spenderas en födelsedag allra bäst?
Är inte så mycket för att fira min egen födelsedag, men annars med pompa och ståt.

17. Brukar du handla på kredit?
Hmm, om avbetalning räknas till det så ja. Eller inte brukar, men har.

18. Har du någongång handlat på Gekås i Ullared?
Nej känner ingen längtan efter det heller. Shit tänk er att jobba där. Jobbigt.

19. Vad är det mest onödiga du har köpt?
Kan inte komma på något speciellt men kan tänka mig något klädesplagg som jag aldrig använt... finns några sådana.

20. Vad tänker du göra nu när frågorna är slut?
Städa

Say what?
Postat av: Anonym

Haha! Jag tycker dina listor är kul.. :)

2009-01-30 @ 19:08:22
Postat av: Alexandra

det var alltså jag som skrev.. Trevlig helg!

2009-01-30 @ 19:09:00
Postat av: Mari

Vad gullig du är :).



Känns riktigt skönt att vara på benen igen, hatar verkligen att ligga hemma.. Speciellt när man är sjuk !!! Ha en bra kväll vännen..Puss

2009-01-30 @ 19:50:45
URL: http://marriie.blogg.se/
Postat av: Alexandra igen..

Hahahaha! En paus låter bra.. Du behöver det! :)

Om du har något bra tips på gravidblogg får du gärna säga till mig!



Kram kram!

2009-01-30 @ 21:21:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0