Så sinnesykt trött

Jag är jättetrött. Har jobbat fem timmar, och dessa timmar gick sjukt fort. Jag var på superbra humör och allt bara rullade på. Det var konstant med folk, både medlemmar och kollegor så det var riktigt kul och jag kände mig riktigt kreativ när jag designade repan lite, då den såg så tråkig ut. Stod och var hungrig sista timmen då två brudar och Greken sa att de skulle käka på Donken som jag vanligtvis hatar, men som jag gärna hakade med på. Kände att det fanns två alternativ:
1) Åka hem och äta ensam utan sällskap för att vänta in karln.
2) Följa med till Donken, få både mat och sällskap och möta upp karln på tuben.

Det blev det andra alternativet. Bajs, vad äckligt jag mår i magen nu. Den gillar inte heller Donken. Blä.

Ska gå och lägga mig nu. Har migränkänningar. Surprise!

Say what?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0