Måste bara säga...

...att jag är förundrad över hur mycket mer man kan älska en människa för varje dag. Kan bara övervällas av varma känslor när jag tänker på min karl. När jag är med honom njuter jag av varje sekund, när jag inte är med honom cirkulerar han i mitt huvud. Jag som trodde att efter ett år försvinner kärkänslan. Icke. Jag blir mer och mer förälskad i honom och jag blir lika förvånad varje gång dessa känslor kommer.

Det är så lustigt, för när jag ser på honom känner jag att hans läppar, hans ögon, håret, huden ja allt på honom är det jag kommer leva med. Det finns inte det minsta tvivel från min sida att det inte är honom jag kommer leva med. Jag tänker ofta på framtiden och då inkluderar den inte bara honom utan även knoddar.

Jag har ofta sett mig som den ständiga singeln, well guess what? Inte längre. Jag ska gifta mig med denna karl och jag har aldrig riktigt tänkt att jag ska gifta mig.

Jag älskar dig C!

Say what?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0