Kunde inte sluta.

Jag gillar böcker som är så bra att de får dig fast. När du läser vill du inte lägga ner boken, du kopplar saken i verkligheten till boken, du längtar efter att få läsa så snart som möjligt.

Jag har precis läst ut en bok. Landet bortom haven av Tamara McKinley. Till en början tyckte jag att den var lite rörig, men andra halvan var galen. Jag grät som en stucken gris. Är impad av författare som kan få en att gråta. Nu råkar jag ju i och för sig vara en person som har grymt nära till tårar, oavsett glädje, sorg, medlidande eller vad det nu må vara. Jag hade i alla fall halva boken kvar igår när jag gick och lade mig och släkte inte lampan förrän den var färdigläst.

Nu ska jag alltså ut i djungeln och hitta en ny. Någon som har något bra tips? Någon som är på att starta en bokcirkel? :P


Say what?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0