Januari 9

Har inte haft internet på några dagar. Vad handikappad man känner sig utan. Man har ju sina rutiner. Kolla alla möjliga sidor.

Jeje. Jag har mått pekk de senaste två veckorna. Psykbryt or whatever. Tårarna har brunnit under ögonlocken konstant, ibland (eller för det mesta) har de kommit fram. Har svårt att dra efter andan, hjärtat slår konstigt. Var är väggen? Vill ju verkligen göra allt för att undvika att springa in i den. Bad om att inte få några timmar alls denna vecka. Gick ju hyfsat bra.

Skulle eventuellt jobbat idag, så jag har väntat på att få ett samtal som bekräftar det, men ingen har ringt. Så sedan i tisdags har jag sökt bekräftelse på att jag slipper jobba.

Igår kontaktade jag dem. För att meddela att jag inte kan jobba, då jag ska få främmat från Up North. I och med att ingen hört av sig. Jag messade även och sa att jag kan verkligen inte jobba. Ingen bekräftelse. Jag är anställd på noll timmar. Vilket betyder att jag kan inte förvänta mig att få jobb och tvärtom, de kan inte förvänta sig att jag ska jobba.

Dessutom, får man ett nytt schema ska man ha en månad på sig att godkänna det (jag hade en vecka). Plus att muntliga avtal gäller. Denna chef sa att vi skulle ta bort alla mina fredagar. Plus att jag har ställt upp för det där äckliga företaget i 6 och ett halvt år, har aldrig sagt nej om jag inte haft jobb på annat håll och vad fan har man fått tillbaka? Inte så mycket som ett tack. Om jag då ber om att inte få några timmar för att jag mår pekk, kan man inte då förvänta sig att de fixar det? Tydligen inte. De har verkligen utnyttjat att man inte kan säga nej när de ringer. BAJS:

Jag tror jag ska gräva ner mig. Hörs om ett tag!!!

Say what?
Postat av: Anna

Suck på HK.

2009-01-09 @ 13:48:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0