Januari 16

Idag fyller min kusin år och mor och far min firar bröllopsdag. Om två år har de varit gifta i 25 år. Det är en ganska bra insats tycker jag. Och de älskar varandra fortfarande lika mycket. Kärleken som de i början kände kanske inte riktigt finns kvar lika stark, men det finns inga bättre kompisar. Jag har aldrig sett mina päron bråka, visst de har haft meningsskiljaktigheter men aldrig bråkat om något. Coolt. Så ska vi också ha det om 25 år.

Var ju på gymmet med syster Minst igår. Vi började med att köra lite kondition, sedan kom Carolajnen förbi och hon sa att hon skulle köra Bodypump och undrade om vi skulle vara med. Vi sa ja. Jag har endast kört pump två gånger tidigare, och syrran var det allra första gången för. Shit vilken genomkörare det är. Man går igenom varenda muskel. Och det kan jag säga att det känns idag. Men va gött det är med träningsvärk.

Ska nu göra i ordning mig för att dra till gymmet, för lite konditionsträning.

Say what?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0