Januari 15

Gah, jag märker idag hur så inte smidig jag är. Gick ju på yoga igår och det kräver lite smidighet för att man ska kunna göra övningarna fullt ut så man försöker ju pressa kroppen lite. Min höftböjare idag är inte nådig kan jag ju säga. Tror det blir långstretch på den.

Minns inte om jag skrev om mit lilla äventyr i måndags. Först åkte vi till karlns jobb så fick han visa mig runt lite, hur det såg ut på hans arbetsplats. Shit vad det var varmt på vissa ställen. Efter det gick vi till blodcentralen för att ge blod, dock tar de endast blodprov första gången för att kolla att man är helt frisk, så man får vänta en månad efter detta innan man får komma tillbaka. Det känns som en god gärning. Om någon har tips på vad man mer kan göra för enkla saker för att hjälpa någon annan så tipsa mig gärna.

Jag kan tipsa er andra om att donera era organ. Jag har gjort det och det är superenkelt. Du går bara in  här och klickar på den röda rutan uppe till höger där det står Anmäl dig till donationsregistret. Det kostar ingenting, och visserligen får du ingenting för just den tjänsten i och med att du kommer vara död när de tar dina organ. Men vem vet, innan du dör kanske du kommer behöva organ och önskar då att någon annan barmhärtig själ har just gjort detta. Gått in på www.donationsradet.se.

Say what?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0