Januari 14

Ah, har varit och kört ett spinningpass och det kändes så mycket bättre än förra gången. Körde även core efter. Och gissa vem jag åkte på samma tunnelbana som?! Han som spelade en utomjording (tror jag) med kastrull på huvudet - Kosmos. Minns ni honom?! Hahaha.

Sitter just nu och klämmer två kycklingklubbor med avocado. Jag älskar verkligen avocado när de är som bäst, lagom mjuka. Mums.

Ska köra yoga ikväll med Ballen och syster Minst och eventuellt syster Mini. Får se om det blir ett annat pass också. Känner att det känns riktigt gött nu. Men bara idag. Jag MÅSTE komma igång med träningen. Jag kan ju inte jobba på ett företag som förespråkar att man bör träna 2 gånger i veckan så gör jag inte ens det själv... Tycker alltid att vintern känns tung, lättare att ger sig ut på promenader, joggingturer och cykelturer på våren och sommaren.

Say what?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0