Januari 13

Har nu börjat återhämta mig från den goa helgen. Denna kan man leva på ett tag framöver. När dagarna känns tunga och tråkiga är det bara att tänka tillbaka på denna helg, läsa föregående inlägg eller tänka på Lillsvedsgänget 07/08 så blir man på topp igen.
Här kommer lite bilder från helgen:

1. Benny och jag
2. Benny och jag kör ravehanden
3. De tre blondinerna; Toola, Benny och jag.
4. Söta Toola och Emma.
5. Ormgrop!
6. Jag freakar vid sidan av dansgolvet. Toola gjorde också det men jag har inte tillgång till den bilden :(
7. Toola hittade en söt finne
8. Grym stämning när vi alla samlades och sjöng I'm yours. Jag började böla.
9. Jag och karln.






VI..... och Jesus på ett hörn :p

Say what?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0