Jag vill ha en synt farsan

Idag är det söndag, det betyder att det är fyra dagar kvar tills man får reda på vad man får i lön och fem dagar kvar tills man faktiskt får lönen på kontot. Känns rätt gött faktiskt. Det kommer bli ganska stor kontrast från denna lön till nästa. Denna lön som kommer nu jobbade jag inte bara av min rumpa utan jag jobbade även sönder mig själv. Mindre kul. Denna månad har jag hittills knappt jobbat alls. Vilket i och för sig har behövts då jag nästan dog i början av året...

Skulle gått på dansutbildning nu i helgen, hade sett fram emot det enormt. Inte nog med att man ska få dansa, man ska även leda ut det. Alltså instruera andra hur de ska göra, vilket jag utbildat mig till. Nice.

Jag har kommit fram till att jag ska söka utbildningar till hösten. Jag känner att jag inte längre kan svara på lika många frågor som jag kunde förut på diverse tv-frågesporter. Jag måste aktivera min hjärna igen. Känner mig urblåst liksom.

Har ett litet dilemma som vi försöker lösa. Vecka 14 drar gamla skolan tillbaka till fjällen och vi gamlingar får följa med. Det är endast två problem med det.
1) Karln opererar korsbandet 6 veckor innan, tror inte riktigt att läkarna och sjukgymnasterna rekommenderar utförsåkning oavsett snöbräda eller skidor.
2) Vi har ganska mycket utgifter nu, med tanke på möbler och diverse teknikprylar. Plus att vi faktiskt vill åka på solsemester inom snar framtid.

Gash, det är lite svårt.

Say what?
Postat av: Alex

Åh! Jäkla lyll att gå upp endast 6 kilon på hela gravven!!! Det lär ju knappast hända här nej.. :)

Jo, man går upp det mesta sista månaden. Så har jag väldigt tur kanske det slutar på + 15 kilo. Jag VÄGRAR att det ska vara +30, men vi får se..



Ja, mannen börjar vänja sig med "Linus", så det blir nog det. Men vi vill ha några namn till utifall att han där inne inte är en Linus..



Va kul det låter med skidsemester! Men jag skulle nog satsa på solsemester istället om jag vore du.. DET behöver man i det här gråa & kalla vädret! :)



Kram kram!

2009-01-18 @ 18:29:50
URL: http://justcookie.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0