Impulsjobb

Skönt att bli erbjuden jobb så fort man sa upp sig. Har jobbat idag och ska jobba imorgon med. Hoppas på att bli uppringd fler gånger från alla möjliga center. Jag tar allt jag kan få, så länge det inte krockar med mina redan fasta jobbdagar.

Sitter just nu och försöker hitta låtar till mitt spinningpass, det är verkligen svårare än man tror, men ändå jävligt kul. Man vill på något sätt ändå sätta ihop flera, jag har massa idéer. Det jag kommer börja köra är flest nutida låtar blandat med några klassiker, sedan tänkte jag sätta ihop ett med bara gamla godingar som ALLA har hört, eventuellt ett 90-talspass, kanske ett musikalpass. Det kan hända att jag tänker för mycket om mig själv, men vi får se. Ska ju först börja med ett pass som jag ska cykla igenom med testpersoner ;)

Är nöjd med min lön. Har till och med kunnat lägga undan lite, det bådar gott. Dels för att jag kommer antagligen behöva nalla därifrån nästa månad i och med att jag knappt jobbat denna.

Say what?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0