If you leave me now, you take away the biggest part off me

Idag har knappt haft några krafter alls, har knappt orkat göra någonting till skillnad från igår då jag städade lite i alla fall. Älsk har jobbat idag så jag har inte haft någon att prata med, men han kom hem en snabbis för att äta middag med mig. Vi har helt tappat fantasi vad gäller mat just nu. Fattar inte varför, nu när jag knappt har jobb borde jag ju vilja lägga ner tid på att laga värsta shabrakmiddagarna, men icke. Det blev tacos.

Vi hann chilla ett litet tag i soffan innan han drog igenom för han skulle iväg och bowla med jobbet, tanken var att jag skulle med och det hade jag verkligen velat, men jag har inte orken. Får bli en annan gång helt enkelt. Hoppas han vinner, det gör han om jag känner honom rätt :)

I morse när jag vaknade, kändes det som att jag fortfarande hade feber, och min näsa vill bara inte sluta rinna, så jag sköt iväg ett mess till jobbet och sa att jag nog inte kan jobba imorgon i alla fall. Då var klockan runt tio på morgonen, nu klockan sju på kvällen får jag ett mess om att det visst blir lite krisigt och att jag får hitta en ersättare. Wow, det lär jag ju lyckas med i och med att jag har så många nummer att ringa och det är ju trots allt en hel natt kvar tills passet börjar... Jag får hoppa in själv helt enkelt. Tack för hjälpen liksom. Känns gött att man ska vara bland massa ungar. Det är ju varken schysst mot de eller mot mig. Men, jag antar att det kanske är lite bra i alla fall då jag behöver pengar.

Har precis kollat på lyxfällan. Shit vad folk skuldsätter sig. Okej, jag kan verkligen inte påstå att jag kan hålla i pengar, alltså verkligen inte. Men hur kan människor skuldsätta sig så enormt?


Say what?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0