I believe in angels...

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Japp. Jag blev simlärare (fast jag hatar vatten), skidinstruktör, spinninginstruktör, coreinstruktör, massör. Jag grät något kolossalt när skolan slutade...vilket vanligtvis inte händer.

2. Höll du några av dina nyårslöften?
Jag hade inga. Vad ska jag med de till?


3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
Japp, två stycken. Grattis!

4. Dog någon som stod dig nära?
Nej, som tur var

5.Vilka länder besökte du?
Tyskland

6. Är det något du saknar år 2008 som du vill ha år 2009?
Kanske en bebis :) Nej inget som direkt ploppar upp i hjärnan. Men kanske en större lya.

7. Vilket datum från år 2008 kommer du alltid att minnas?
5e januari.


8. Vad var din största framgång 2008?
Jag blev godkänd spinninginstruktör på SATS.

9. Största misstaget?
Jag gör inga misstag.

10. Har du varit sjuk eller skadat dig?
Har migrän cirkus en gång i månaden, räknas det som sjuk så JA.

11. Bästa köpet?
Vår soffa och säng :D

12. Vad spenderade du mest pengar på?
Mat, soffa, säng och kläder.

13. Gjorde någonting dig riktigt glad?
Absolut. Mycket. Karln min make my day, bara att han finns där när jag vaknar gör mig glad, alla underbara vänner som bjuder på sig själva och finns där.

14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2008?
I'm yours med Jason Mraz är nog den som är starkast. Eller Linkin Park - In the end. Men det är så grymt många låtar. Och de flesta som etsat sig fast är kopplade till Lillsved.

15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
På något konstigt sätt känns det som att det kommer fler och fler tårar från mina ögon ju äldre jag blir. Kan tom böla när ngn i en komedi friar... Men det är alltså både glädje- och sorgetårar.  Men i det stora hela har detta varit ett sjukt glatt år.

16. Vad önskar du att du gjort mer?
Inte mycket.

17. Vad önskar du att du gjort mindre?
Käkat så sjukt onyttigt som jag gjort...

18. Hur tillbringade du julen?
Med kärlek och familj hos mormor.

19. Blev du kär i år?
Ja, varje dag.

20. Favoritprogram på TV?
Inget.... Är den trVkiga typen som inte gluttar så mycket på tv. Om det blir ngt är det typ AFV.

21. Bästa boken du läste i år?
Står mellan två helt olika genrer: En blomma i afrikas öken.... Eller ............ Lått den rätte komma in.

22. Största musikaliska upptäckten?
Kan inte komma på någon speciell, men en som förvånade mig att jag tyckte var bra var Miss Comeback Spears.

24. Något du önskade dig och fick när du fyllde år?
Nej, jag önskade mig inget.

25. Något du önskade dig men inte fick?
Läs ovan :p

26. Vad gjorde du på din födelsedag 2008?
Firade den i Tyskland med min babe som på morgonen var och övningskörde då han körde upp dagen efter och klarade det :D

27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
Lite bättre ekonomi efter sommaren hade inte skadat. Den perioden bjöd på många tårar.

28. Hur skulle du beskriva din stil år 2008?
Soft. Medveten.

29. Vad fick dig att må bra?
Kärleken, skolan, familjen, vänner, livet.

30. Vilken kändis var du mest sugen på?
Ingen jag gick direkt och tänkte på.... men kanske den ständiga Depp? 

31. Vem saknade du?
Carro...

32. De bästa nya människorna du träffade?
Lillsved (All included) och tjejerna på spinningutbildningen.


 


Say what?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0