Om oss

Vad heter ni? C&C
Hur träffades ni? Vi gick samma utbildning, idrottspedagog. Som de sportnördar vi är.
Är ni förlovade? Inte än men planer finns, kanske inte just nu, men när vi väl vill gifta oss.
Bor ni ihop? Sedan scratch 
Har ni barn? Noch nicht (inte än på tyska)
Har båda körkort? Nej bara han.
Isåfall, vem kör bäst? Jag antar att han kör bäst då jag knappt suttit bakom ratten.
Kommer du ihåg er första kyss? Haha ja det var på fjortiskrogen Clara där typ hela skolan var. Åh vad det var pirrigt. Första steget liksom.
Vem sa "Jag älskar dig" först? Han, men jag sa det direkt efter. När jag insåg att jag älskade honom kändes det för tidigt i förhållandet att säga det, så när han poppade det hängde jag på :)
Vem är äldst? Han.
Vilka stjärntecken är ni? Han är firre och jag är ett coolt jävla lejon
Vem fyller först på året? Han.
Vem är längst? Han.
Vem sjunger bäst? Han slog mig i en Dolly Parton-låt på SingStar häromhelgen, men annars vi nog lika dåliga.
Håller ni i handen på stan? Nästan jämt.
Kände ni varann innan ni blev ihop? Ja, vi gick ju i samma klass.
Blev du kär i första ögonkastet? Nej. men han blev. Han visste att det var mig han ville ha. Coolt. 
Har ni någon speciell låt? Oh, yes. Eller vi har nog snarare tre. Vill ha i alla fall 2 av de på bröllopet. Benny får sjunga :)
Har ni några "fri kort"? Nej vi har inte pratat om det riktigt haha. Kanske är dags för det?
Har ni varit utomlands tillammans? Japp, i hans hemland Tyskland.
Vilket är ert bästa minne? Oj, vad svårt att bara välja ett. Kan inte det tror jag. Eller jo ett från igår... Men det behåller jag för mig själv ;)
Vad gör ni en vanlig vardagskväll? Vi turas om att sitta framför datorn, den andra sitter framför tv:n. Om inte jag är och tränar.
Ger ni alltid varandra en puss när ni ses? Absolut.
Bodde ni långt ifrån varandra när ni träffades första gången? Just då bodde vi på internat i husen bredvid varandra. Annars - ja. Han i Tyskland jag i Sverige.
Blir du lätt svartsjuk? NEJ.
Brukar ni bråka? Nej, jättetråkigt, men vi diskuterar allt så det blir aldrig bråk.
Ringer eller SMS:ar ni mest? Jag messar han ringer.
Vilken är hans/hennes finaste kroppsdel? Allt.
Brukar nån av er prata i sömnen? Jag tydligen. Eller okej JAG. Hej jag heter Cicci och jag pratar i sömnen ( hör alla andra sömnpratare: Hej Cicci!)

Say what?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0