Hann bara ångra mig en gång

och det var direkt efter passet då jag fortfarande hade eftersvettningar i kroppen. Sedan var jag ganska nöjd med valet. Gött.

Körde passet, åkte in till stan och mötte El Greco. Vi käkade först och gick sedan för att kolla presenter och eventuell rea. Jag hittade två myströjor från Adidas till mig själv och en T-shirt till karln. Greken hittade det hon var ute efter, en Peak Performance-tröja på 40% rea. Nice.

Ska ju då som sagt gå in och säga upp mig imorgon. Känns riktigt jävla gött. Har fått minst ett fast pass per vecka i repan, en var 4e söndag, varje onsdag  och lördag på cykel. Me being happy right now. Plus att de ska ringa mig därifrån när de behöver.

Say what?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0