Håll ut...Jag gör detta för att Jag tycker det är kul :)

Jag är; Cicci
Jag gör den här listan för att: Jag hittade en som jag inte gjort tidigare, och jag tycker det är jättekul att gör sådan här listor.
Jag sover; Bredvid min karl i vår nya säng
Jag blir glad av; att må bra, vara med vänner och kärlek, mysigt väder (dvs nästan alla)
Vem kramade du senast?; C
Vad sa du senast? Va?!Med honom? Det kan inte stämma.
Gröna eller röda äpplen; Inget av de, är allergisk.
Vem ringer du när du är arg/ledsen? Beror på varför jag är arg/ledsen. Men antagligen karln eller systrarna.
Vad skulle du behöva nu? Lite mer jobb.
Har du snygga skor? Inte direkt
Vilken tid gick du upp idag? Halv elva. Apsent. Tänkte gå upp tidigare imorgon.
Vad var det första du sa imorse? Jag kan inte ligga längre, måste upp.
Har du sovit i din egna säng inatt? Ja
Har någon annan sovit i din säng inatt? Ja, karln. Eller min och min, det är vår.
Vad såg du senast på tv? Miami Ink.
Kan du spela fotboll? Kan jag väl inte påstå. Men jag tycker det är kul.
Senaste personen du skickade sms till; Putte.
Senaste personen du fick sms av/vad står det? "Okej kanske se sen då:)" Carro
Senaste personen som ringde dig; Putte
Senaste personen som fick dig att skratta; Karln
Senaste personen du pussade; My man
Senaste personen du hörde sjunga; Mig själv!
Senaste personen som trampade på din fot; Hmm, inte något jag lagt på minnet
Senaste filmen du såg; Sweeny Todd
Senaste låten du lyssnade på; Infinity
Pratar du fortfarande med personen du kysste senast?; Jajemen
Har du sett din bästa vän gråta? Ja
Vad åt du senast? Potatissallad och rostbiff
Har du fått någon komplimang idag? Jupp
Vilka språk pratar din mamma? Svenska och modersmål
Vilka länder har du bott i? Sverige
Minns du dina/din musiklärares namn? Hmm, två av de iaf..
Hur bra är din syn? Perfect
Skulle du kunna tänka dig att simma med hajar? Varför?
Vad skulle du säga om någon sa att den var kär i din bror? Har ingen bro, men om någon skulle säga det om min syster, beror det på vilken syster, för ena har pojkvän och den andra tror jag är singel i alla fall.
Har du varit utomlands och isåfall var? Ja. Rhodos, Tyskland (x2), Gran Canaria, Kroatien, Norge, England(snart x2). Vill dock resa så mycket mer.
Skulle dina föräldrar bli arga om du blev avstängd från skolan pga slagsmål? Njae, de skulle inte tro att det var den riktiga anledningen.
Var är dina syskon just nu? Ena är hemma, den andra jobbar.
Vad var den senaste drömmen som du minns? Jag var gravid och grät glädjetårar.
Vad ska du göra i helgen? Hoppas på att någon ringer så att jag kan få jobb.
Vad står det i det fjärde smset i din inkorg? "Tja, hur mår du? vad har du för dig idag? vill du ta en fika i centrum runt 4tiden?pusss" Carro
När var du riktigt sjuk senast? Beror på om migrän räknas som riktigt dåligt isådana fall i torsdags tror jag det var. Annars var det länge sedan..
Vad finns i din bakficka? Ludd
Har du färglinser? Nej, men har haft en hel del.
Vad gjorde du klockan 2 inatt? Sov, och pratade antagligen i sömnen
Vad är det första du gör på morgonen? Går på toa.
Vad ska du göra efter det här? Städa. Kul va?!


Say what?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0