Födelsedagspresent eller Valentinpresent?

Har nu både beställt och betalat på denna sida så det borde droppa in nästa vecka då det skulle ta upp till 14 dagar och det har gått 7 dagar. Längtar. Det ska bli kul, det blir ju inte direkt en förlovningsring men ändå något som visar att vi hör ihop.

Så här ser de ut, tyckte att de såg väldigt neutrala ut så de passar både killar och tjejer. Så hur ser de ut då? Jo, jag beställde två stycken, en till mig och en till honom. På hans står det Cicci på framsidan och vårt datum på baksidan, på min står det såklart Carsten och vårt datum på baksidan. Så vad tycker ni? Födelsedags- eller alla hjärtans dag-present?

Say what?
Postat av: Alexandra



Åh! Va fint! Jag tycker absolut alla hjärtans dag present! :)

2009-01-30 @ 18:45:03
URL: http://justcookie.blogspot.com
Postat av: Mari

Åh så underbart fint !!! Jag röstar på Alla-Hjärtanscdags present :)

2009-01-30 @ 22:31:35
URL: http://marriie.blogg.se/
Postat av: christine

Å, va fint vännen! Tycker helt klart alla hjärtans dag.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0