10 things you didn't know about me

1. jag har aldrig varit utanför europa
2. jag har inga nagelband
3. mina nedersta revben knakar när jag kramar någon/ligger på mage och gör olika övningar. De åker liksom in under de andra...
4. Jag klarar inte av dåliga förlorare
5. Jag ville bli många saker när jag var mindre, bla arkeolog, inredningsarkitekt och frisör
6. Jag åt inte på några dagar efter att jag och syster sett restaurantscenen från monty python, när tjockisen sprängs efter att ha ätit ett tunnt chokladflarn.
7. jag har otroligt dåligt tålamod
8. får jag inte mat i min mage fungerar jag inte. Jag blir ett monster
9. jag kan 'fälla ut' mina skulderblad så att det ser ut som mindre vingar/missbildningar
10. min farmor fyller 95 i mars och jag 25 i juli och vi är bästa vänner. Älskar henne enormt.

Say what?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0