Kul fredagkväll

Stänger du av mobilen när du sover?
Never. Är ju enda sättet att nå mig i och med att vi inte har hemtelefon.

Vem såg dig senast naken?
- C.

Hur såg du ut på högstadiet?
- Högstadiet var en tragisk tid. Får väl skylla på modet som 'gällde' då. Savannbyxor, Buffaloskor och någon grymt snygg sweatshirt med tryck som tex Fila.... usch jag mår dåligt när jag tänker på den tiden. Jag var en sådan man kollade på och sa, "Verkligen att hela det där gänget ser likadant ut".Usch säger jag bara.

Hur är du att ha som arbetskamrat?
- Hoppas att jag är bra. Försöker att vara folk till lags. Inte så att jag gör mig till.. kanske tvärtom. Folk får gilla mig som jag är.

Har du celluliter?
- Buhuu jaaa.

Biter du på naglarna?
- Nej. Hörde när jag var mycket ung att det var renare att slicka en toasits än att bita på naglarna.

Har du något handikapp?
- Jag har movable ribs... asjobbigt. Jag kan inte göra rygglyft utan att de knakar in under varandra.

Är det rädd för att få hängbröst?
- Haha inte direkt, först ska man väl ha ett par också.

Svär du?
- Hellyeah. Kanske lite för mycket.

Är du trevlig mot Jehovs vittnen?
- Har aldrig varit medveten om att jag träffat ett...

Om du var tvungen att välja en maträtt som du måste äta varje dag livet ut, vad väljer du?
- TexMex kyckling med ris och vitkålssallad.

Vilken mat är den största missen att bjuda dig på?
- Falukorv.

Har du blivit arresterad?
- No, men jag har åkt polisbil hem. Orkade inte ta tuben hem så då  frågade en kompis två poliser om jag kunde få skjuts hem. Det kunde jag.

Är du rädd för Securitasvakter?
- Varför skulle jag vara det? .

Har du någonting att dölja?
- Tror inte det.

Ljuger du?
- Några lögner har man väl dragit. Hoppas de var vita.

Har du kysst en polis?
- Nix..

Skulle du gå upp klockan tre på natten för att hämta din pojkvän från krogen?
- Kanske inte hämta men möta upp. Vet inte riktigt vad jag skulle hämta honom med.. En lådbil möjligtvis.

Vilken tv-serie skulle du helst leva i?
- Vänner

Say what?
Postat av: Alexandra

Hahah! Jag gillade din lilla romankommentar i min blogg! :)

2009-02-20 @ 22:59:11
Postat av: Anna

Jag går garanterat på ditt spinningpass imorgon om du hämtar mig med lådbilen.:)

2009-02-21 @ 00:35:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0