I just called to say I love you

Rensade skogarderoben häromdagen då jag tyckte och tänkte att jag har på tok för många skor som jag dels inte använder och dels tar upp det utrymme som vi inte har. Sagt och gjort, jag kastade ut alla på hallgolvet för att besluta vilka som skulle ryka. Det blev typ fem par. Av 34. Nej jag försöker inte leka modeblogg, jag är en människa helt utan stil eller koll på modet, jag är en sportnörd som går i mina SATS-byxor och Adidaströja,-or dagarna i ända. Blev väldigt förvånad över mitt skoinnehav. Och förstår nog inte riktigt varför jag valde att ändå behålla så många.



Varför inte köpa tre likadan fast i olika färger och sedan en fjärde, för tre räckte inte.

Say what?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0