Freedom....freedom

Igår var det torsdag, torsdag innebär ledigt för min del. Det är gött. Började dagen hurtigt nog med att tvätta, det är alltid lika tråkigt under själva processen men alltid lika skönt när det är klart. Åkte sedan förbi lilla älskade farmor för att sedan åka in till staden med syster Mellan.
Det var riktigt mysigt. Först en sväng förbi Kungshallarna så att jag fick lite krubb i kistan för att sedan vandra sick-sack fram till Gamla Stan. Där köpte vi oss varsin glass och satte oss på kajen vid Slussen. Asmys. Solen sken, vattnet gnistrade, glassen smälte (heter det smalt?), vi stekte. Helt enkelt askalas.
Drog oss efter ett tag hem och hoppade av i byn där jag egentligen skulle köpt en highlighter, men bestämde mig för att vänta tills det att jag har med mig mitt presentkort. Sagt och gjort. Vi gick och köpte godis istället och åkte sedan hem. För att läsa nya IKEA-katalogen. Kvällen var gjord.


Gött med glass och cola

Ullsi körde rätta stilen med bara ben och skor som andas. Jag körde tvärtom - och svart. Vad tänkte jag?

Fin på kajen

Älskade IKEA-katalogen var med.

Say what?
Postat av: Freddan

Det är helt underbart å se att du använder dessa ord:



hurtigt, staden, krubb i kistan, askalas.



Ja blir fan stolt över dig :D

2009-08-23 @ 23:02:05
Postat av: Erica

Jag säger som du : Jag ber till gud att detta inte är seriöst!!

Hennes blogg är ju bara så skrattretande :D

2009-08-25 @ 10:51:36
URL: http://yulla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0