Älskade, kära vänner, systrar, kollegor, pojkvän, barndomsvänner.

Tack för en sjukt lyckad kväll. jag hade riktigt roligt. Från första början då jag och älsk gick omkring i lägenheten och bara väntade på att den första gästen skulle anlnända.
När klockan börjar närma sig åtta hör jag nedanför balkongen hur någon/några ropar mitt namn, jag tittar ut och ser mina kollegor stå utanför porten bredvid och ropa upp till balkongen bredvid min:
- Ciiicccii, (Ia står och halvsjunger som värsta Romeo), jag står här nedanför din döööörrr.
Allt eftersom kommer det fler och fler och det blir varmare och varmare och högre och högre ljud. Stämningen låg på topp hela kvällen och det kändes som att folket hade kul i alla fall.
Vid halv två hade alla gått. Kanske tidigt, kanske lagom. Men jag var i alla fall totalnöjd.
Och tack allesammans för alla fina presenter jag fick. Love you!

Födelsedagsmongo

Say what?
Postat av: ulle

ja mongo stämmer bra in på dejV :) hade oxå kanonkul. men vissa bilder på fejjan kanske du kunde skippat :)

2009-08-09 @ 21:52:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0