I woke up this morning

Trodde inte jag skulle kunna ta mig ur sängen i morse, var så sjukt trött. Men upp kom jag och så även till jobbet, tyvärr. Jobbade från kvart i åtta till fem. För lång tid helt enkelt.

Tänkte att jag skulle vara nyttig idag och skippa mina munkringar som lägger sig som större munkringar runt midjan och under ögonen så jag köpte bananer och nektariner. Mätt och belåten sätter jag mig i kassan igen och känner en enorm klåda i mitt öga, vänder mig om till syrran som sitter i kassan bakom och frågar om jag är röd i ögat. Svaret blir ja. Ja känner hur klägget hindrar mig från att se klart och ögat i sig har ändrat storlek till XS. Ser numera ut som jag är från Asien... på ena ögat. Gick till Apoteket och köpte ögondroppar. De hjälpte inte, är fortfarande röd. Men klådandet är borta.

Ska gå och lägga mig och läsa min bok nu, kan knappt lägga ner den, really spännande.

Say what?
Postat av: Mari

Vilken bok läser du ???? =)

2008-09-02 @ 23:03:50
URL: http://marriie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0