Urmysig dag. Great start of the summer -08

Har haft en så sjukt mysig dag idag. Alla var där...nästan. Det kändes verkligen som det dock. Hela Stockholm och halva Närke hade samlats på Långholmen för att se Sveriges komedielit uppträda under ett tio timmar långt stand-upmarathon. Kom dit runt ett i sällskap med Limpz, Emilia och Ebba och mötte upp Ewa som paxat platser. Vi slog oss ner och så var dagen startad. Efter hand kom fler och fler människor, såväl till vårt sällskap som resten av alla sällskap. Min älskade pojkvän och hans broder,Linns broder med sällskap, Emils Ewa, Emma G, Victor, Dave´+ en vän, Anna + två vänner, tre hundar, Anna Brun och Emil. Det blev ganska många :D

Så mysigt.



1. Söta Ewa som man inte träffat på ett år....
2. Söta Emma kom med...
3... söta Leo.
4. Limpz hade med sig sweet Ebba (har kort på linn, men hon kommer döda mig om jag lägger upp ett foto på henne... och jag vill leva ett litet tag till)
5. Helena Bergström,.... nej, söta Anna

Say what?
Postat av: Linn

Nehe, ja är inte lika fotokräsen längre ju, du får lägga upp bara du visat mig först :D

2008-06-01 @ 21:36:58
URL: http://dagenslinn.blogg.se
Postat av: cicci

nej det tror jag säkert linn :p tror att du fortfarande kör på samma vinkel med luggen tex?! :)

2008-06-02 @ 14:47:19
URL: http://lookatmy.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0