This is nice

Har nu gått en utbildning som gör mig till Coreinstruktör i level 1 och 2 av 3 möjliga. Hade inte kört ett enda corepass innan så rent övningsmässigt visste jag inte vad det var jag gav mig in på, men jag visste vad träningen gör och vilka muskler den jobbar med. Det är ju grymt bra träning, och rolig så nu ska man bara repetera lite mer och verkligen bygga upp en galant hållning. Tror jag har hyfsat bra hållning, men inte pga av musklerna, så de behövs definitivt byggas upp :)

Det är så kul vad man kan lägga till på sin meritlista för varje gång. Man känner sig en smula bättre för varje gång. Fick tips om att det går fler sommarkurser ute på Lillsved nu i sommar, typ salsa, ragga, aerobics. Skulle så sjukt gärna vilja gå, men de kostar ju och jag har inte ett ruttet, så det får i sådana fall bli nästa sommar.

Ska duscha nu och sedan luncha med Lusen. Adios!

Say what?
Postat av: Tullan

tjena bruttan! hittar jag dig här från och med nu elleh? Du verkar ha hunnit skrivit här a lot of times :) Hur är det? Skönt med helg nu? Ska du jobba nånting eller stannar ni ute på Lillsved? Saknar er så ni vet. Skulle kunna messa er hela tiden för att det känns som att det var så länge sen sist men det stämmer ju inte ;) Idag följde jag med Kaisa o Essi på sånhär "rimstund", där de sjunger och har sig. Jätte söta var de! I morgon ska jag på babysim o se när Essi dyker. Hon är så söt lillen så man smälter... :)Sen vid 17 ska jag möta upp alla i centrala Helsinki för att sedan gå till festen :) Tror att det blir taxi hem sen på natten. Vädret..nja, inte det bästa. Varmt men ostadigt :/ Vi hörs babe. Puss o kram din finska tok ;)

2008-05-09 @ 23:13:09
URL: http://minultasinullerakas.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0