Saker och ting börjar röra sig...

Hmm, var hemma från skolan i fredags då jag hade lite jobbärenden på torsdagen och personliga saker på fredagen, sedan väntade jobb hela helgen. Känns gött, trots att jag hade velat vara ute och sola i den grymma värmen, men jag måste ju ha pengar.

Hade en grym grillkväll på fredagen med min kärlek, Lusen och Frysen. Och som femte hjul kom Edin och sällskapade. Riktigt mysigt. Det är sånt man ska göra typ varje dag i sommar.

Ska bli så jäkla skönt att komma hem nu. Har verkligen förberett mig psykiskt. Vi tar hem lite saker varje gång vi åker hem. Allting kommer bli så mycket lättare, närmare till allt, särskilt nära och kära.

Har nu varit hemma två dagar pga pollen och migrän :( Kan ju ha haft lite roligare... Men tror jag är tillbaka på benen nu. Imorgon är det ju Idrottsgala här på skolan. Alla kommer vara finklädda. Själv är jag ju inte direkt klänningmänniskan, så jag har fått låna 439857 klänningar av Musslan, vet dock inte vilken jag ska ta. Det finns en som skiljer sig från mängden så den måste jag ju ha vid något tillfälle. Då har jag ju två tillfällen att välja mellan, antingen galan imorgon eller finmiddagen kvällen innan avslutningen. Hmm,tufft beslut.
 

Say what?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0