OOoopsie Pooopsie

Mor kan va galen ibland. Igår skulle hon förklara hur hon ska sätta ner ena foten för att stanna cykel, men på ngt vis når aldrig benet marken utan hon fortsätter att ramla, ramla o ramla. Några killar som såg detta kom fram o frågade hur det gick. - Det gick bra tack, svarade mor, reste sig och säger: OOooopsie, Poooopsie. Hahaha, när hon berättade det igår kunde ingen av oss hejda skrattet. Skönt morsan!

Hmm, ibland fattar jag inte hur tiden kan gå så fort, dels så har tiden på skolan helt plötsligt tagit slut och dels så är jag utan jobb, men har ändå ingen tid :/ Ska försöka få upp allt som fortfarande ligger i väskor. Det blir lite mer varje dag. Måste kämpa för att hitta ställen att lägga sakerna på, då mor fortfarande bor kvar och det innebär mindre plats åt oss. Har sedan tvättstugan idag och jag vet inte riktigt hur jag ska ta mig till att få allt tvättat då vi har mer tvätt än vanligt :/ jeje.

Igår när vi var o handlade presenter till mor, kom C dit och vi mötte upp honom för att sedan gå gemensamt till familjen E. Damn he looked hot! Vi stod och väntade vid tunnelbanan och upprullandes för rulltrappan kommer han, rufsig i håret i en lite dirty T-shirt och solbränd. HAN ÄR MIN :)

Say what?
Postat av: Linn

Men gud va fina ni var på avslutningen. Nästan så Jag blev
tårögd ju. :)

2008-05-28 @ 12:05:40
URL: http://dagenslinn.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0