Mysig grillkväll.

Cyklade tidigt igår till farmor och åt frukost med henne, riktigt mysigt. Vi kom fram till att vi inte setts sedan mars och det är sjukt lång tid för att vara vi.
Cyklade sedan hem och datanördade mig ett tag tills det var dags att åka till byn och äta lunch med Lusen. Vi köpte varsin god smörgås på Subway, en kall cola och satte oss i den gassande solen och njöt. Efter det kollade vi runt lite i centrum efter festacessoarer som Lusen skulle införskaffa til helgens partaj.

Åkte sedan hem och laddade upp inför kvällens grillning. Skulle handlat all proviant med Lusen, men kunde inte lämna lägenheten då min kära lillasyster tagit både sina och mina nycklar. Så jag fick snällt sitta och vänta på att älskling skulle komma hem.

När han anlänt cyklade vi förbi affären och handlade livets dryck - Cola, cyklade vidare förbi familjen E och hämtade en locktång, sedan förbi farmor och lämnade lite bröd och så småningom kom vi till slutstationen - Lusen och Virre. Grillarna var i full gång och ungarna lekte på gården.
Vi satt på ballen och åt ända till klockan var halv elva. Ritkigt mysigt var det. Och sjukt gott. Denna kväll var bara en föraning om vad sommaren kommer ha att bjuda.

Me like.



-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Ska nu cykla och jobba till halv tio ikväll. Min kärlek är och spelar sin första Amerikanska fotbollsmatch sedan några år tillbaka, stackarn det är ju sjukt varmt ute och med den utrustning de har på sig (i svart) kommer de typ kollapsa :( Men jag ska tänka på honom.

Kärlek

Say what?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0