Money money money...Thats f*cking funny

Vad gör man inte för lite pengar?! Jag är nästan beredd att göra allt. Är sjukt pengakåt just nu. Känns som att man verkligen har levt på existensminimum ett lite för långt tag. Men nu kommer The Change. Cicci's gonna be a Rich Bitch. Eller ska försöka i alla fall. Ska väl först försöka få lite mer jobb. Någon som har något till mig?

Har packat upp lite saker som vi tagit med från skolan. Allt börjar så sakteliga ta slut nu och om två veckor går det absolut sista flyttlasset hem, bort från Lillsved. Inget mer 'Go må'ån' på bred småländska, eller 'Är det dags? -Det är dags', eller alla sambo-godnatt-kramar. Det kommer man nog sakna, kramarna alltså. Men det ska verkligen bli skönt att få komma hem. Laga sin egen mat, bo med de man bestämt sig för att bo med (då menar jag verkligen inte att jag inte tycker om att bo med de jag bor med nu, men det är så skönt att ha sitt space som är större än 15 kvm), åka till sitt gym o gå på gruppträning, ta sin älskade cykel och bara cykla så långt man vill/kan/orkar. Nej, det ska bli riktigt skönt.

Har aldrig haft hemlängtan, men det har jag bannemej.

Say what?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0