Jag tycker d e kul att fylla i, du behöver inte läsa.

Namn: Ciciljano
Födelsedag: 31 juli 84
Hemstad: Stockholm
Ögonfärg: Blå
Hårfärg: Blond
Längd: 1.70
Höger/vänsterhänt: höger
Värsta ovanan: mat
Stjärntecken: Lejon
Sko stl: 38
Är dina föräldrar skilda:  no
Dina rädslor:   spindlar :s
Mål för det här året: har nog inget speciellt, försöka hitta ett bra jobb o komma tillbaka till mina träningsrutiner
Det första du tänker på när du vaknar: Orka

FAVORIT:

Färg: Typ grön, eller svart, eller gul. gillar nog de flesta. dock itne rosa.
Mat: Mammas
Djur: Hundar
Glass: gillar inte ajskrim
Godis: Lakrits i massor
Affär: Hemköp?? Nejdå. Typ H&M, din sko.bara billga affärer haha
Sallad: roccula, sallad, gurka, paprika, vitkål o italiensk dressing funkar till allt
Skådespelare: har nog ingen speciell,
Låt: Har ingen särskild, men den låt som jag ska ha på min begravning är Marymary's "shakles"
Helgdag: Lördag
Årstid: Alla
Radiostation: dependar på humöret

VÄNNER OCH LIVET:

Vad vill du bli när du blir stor:
större...........................NOT
Hur vill du dö: I sömnen. No pain.
Vem är högljuddast av dina vänner: Måste va emma p :)
Vem  får dig mest att skratta:  Toola.loola
Vem har du känt längst:  Limpan
Vem är blygast: tror inte ja har några blyga vänner
När grät du mest: morfar dog :(
Vad är den bästa känslan i världen: när allt går som det ska.
Värsta känslan: No money on the konto
Vart vill du bo i framtiden: Estocolmo tror jag. storstad i alla fall. no country.
Om du fick ändra en sak på dig själv, vad skulle det vara: Min självdisciplin
Hur länge tror du att du kommer leva: Inte den blekaste

HAR DU NÅGONSIN:

Varit kär: Örhm, jess.
Moonat någon: Nope
Blivit dissad: Japp, several times :) men ja e van. haha
Rymt hemifrån: nej men från dagis när jag var två
Föreställt dig ditt ragg naken: mohaha, jess.
Skolkat: Say what? skolkat, vad är det?
Sovit utomhus: Araaa
Gråtit i skolan: Flera gånger
Gjort något riktigt dumt som du skrattar åt idag: hahah JAA
Sett en död människa: Nej och det är jag väldigt tacksam för
Druckit alkohol: har hänt.

DU:

Svär:
 bara
Sjunger bra: inte direkt
Vill gifta dig: inte ett måste. tycker förlovning är vackert o lagom. ringen visar att man hör ihop.
Tror på dig själv: jajjemen.känner mig väldigt gammal på det sättet. haha. har verkligen hittat mig själv.
Äger en iPod: nope, men en mp3, räknas det?
För dagbok: ja och nej. det går i perioder. skriver dock blogg, men inte det djupaste ;)

THIS OR THAT:

Pepsi/cola:
Finns bara ETT rätt svar. COLA.
Mcdonalds/burger king: Burger. Donken suger pungsvett
Choklad/vanilj: Avskyr vanilj. bjud mig aldrig på det :)
Adidas/nike: Båda
Kinamat/mexikanskt: båda
MTV/VH1: Tror nog vh1. Music Tv har missuppfattat varifrån de fått sitt namn. visar knappt musik längre :(
Blind/döv: har tänkt på det många gånger men aldrig kommit fram till ngt svar. döv; kan inte höra musik...vilket jag lever på. blind; missa alla underbara minnen som man kan skaffa sig.

VAR DEN SENASTE PERSONEN:

Du nuddade:
Carre
Du pratade i telefonen med: Farsan Baloo
Du kramade: Carre
Du skällde på: Har nog inte skällt på ngn på ett bra tag, däremot visat missnöje mot en högre uppsatt person som kastar sten i glashus och ger dubbla budskap o bara är allmänt otrevlig o falsk.

SENAST DU:

Skrattade:
  nyligen
Grät: Antagligen när jag skrattade, gråter ju alltid då :)
Tuggade tuggummi: Igår.
Drog ett skämt: Minns inte. Försöker väl skämta lite titt som tätt

RANDOM:

Vilket land skulle du vilja besöka: Många, men det får bli på vår jorden runt resa :)
Hur många kuddar sover du med: knappt en.
Dricker du mjölk: never
Personer du hatar: J****m von asshole, konstigt kanske då man knappt pratat me personen. .. kanske just därför.
Hur många signaler innan du svarar: depends

Say what?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0