Heute scheint die Sonne

Underbart väder. Gick upp sju imorse för att sjunga för mor som fyller år idag. Syster Mellan och jag stannade uppe medan syster Minst gick och la sig och sov i typ 6 timmar till...nästan. Har suttit på ballen o lapat sol ett tag nu, men kände att jag nästan börjar få solsting, så då gick jag alltså in och datanördade mig lite.

När jag fått nog, ska vi systrar äta lunch och sedan ska jag försöka få upp allting som fortfarande ligger i väskor pga brist på utrymme. Men om några veckor när mor flyttar så blir det mer space.

Ska på middag hos familjen E ikväll. Ska bli trevligt att träffa dem igen, det var ett tag sen. Mys.

Say what?
Postat av: Tuuli

Hur gick f-dags middan? Blev hon glad av uppvaktandet och presenterna? :) Det var mysigt på berget... Sulplise jag hittade dit med bilen, och kunde parkera den nedanför där vi var. Vi kanske var allt som allt 15 pers, men några droppade av emellan åt pga jobb o så. Jag hade med mig mina lurviga kompisar också, oscar var inte så förtjust i Erik. Varje gång han hade varit o pissat o skulle komma tillbaka började oscar morra o skälla. Haha rätt åt han :P Vi hörs babe, nu ska jag nanna.

2008-05-28 @ 00:34:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0