Dansövning

Vi har haft som uppgift i rytmiken att sätta ihop ett jazz- och shownummer som vi ska visa upp på avslutningen, själva kruxet har väl varit att det ständigt har fattats folk så vi har inte kunnat öva. Men idag (sista lektionen), drog vi oss alla i kragen och gjorde ett sjuhelvetes jobb och så satans kul vi hade. Det hela började med att jag och Vita Faran flamsade runt till musiken i brist på annat. Efter ett tag hade vi praktiskt taget en dans så vi lärde ut den till gruppen och jag må säga att det blev riktigt snyggt. Kanske inte världens seriösaste, men definitivt det mest medryckande och roliga.

Har nu sett till att allt som ska vara betalt är betalt, och ska dra mig tillbaka till stugan och arbeta med vår klass dokumentation av denna tiden. Hoppas på att datorn gör som vi vill, då jag har av erfarenhet när man jobbar med Moviemaker att datorn hänger sig :/ Men jag håller tummarna.

Längtar så grymt mycket hem nu. Maten som vi får nu suger pungsvett. I början när vi började här prisade jag maten varje gång jag pratade med någon utomstående, nu pratar jag inte ens om den, då jag inte har ätit mig mätt en enda gång på de senaste tre veckorna. Jag är hungrig!!!

Say what?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0