Fuck the bank

Asjobbigt. När jag äntligen har pengar på kontot så har ju banken börjat med ett nytt sätt att betala räkningar med. Innan har det varit engångskoder, nu är det en dosa som man ska stoppa in sitt kort i. Sedan ska man knappa in sin kod... Jag har ingen kod. Bajs. Måste beställa ett nytt. Inte kul. Så antagligen kommer mina räkningar bli för sena. Trist.

Längtar till flera saker nu:
¤ Imorgon har vi tv-spelsturnering (sing-star, guitarhero och dansmattor) Ska bli riktigt jävla kul. Tyvärr är jag en av de som har arrangerat det så jag kan ju inte vara med. :( Men det lär ju bli fler gånger. Hoppas jag.
¤ Lördag morgon klockan sju lämnar bussen Lillsved och ett glatt gäng åker upp till fjällen. LÖV IT! För det första älskar jag resor, oavsett buss, båt, bil, flyg, för det andra åker jag med min love, för det tredje åker jag med massa vänner, för det fjärde ÄLSKAR jag fjällen och utförsåkning. BRÄDA. Wohoo!!

Nu är det lunchdags. Har precis haft håltimme...

Say what?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0