Det löser sig, det gör det alltid

Jag har pratat med min underbara far som numera är bosatt på en (nästan) annan kontinent. Okej, han har flyttat till andra sidan landet - Värmland. Han är just nu min räddare i nöden, hann ställer upp då jag inte kan betala min fjällenresa på grund av krångel med banken. But he can. Så jag får åka med :) Jihoo.

Har haft beteende idag, med Lasse. Det är så sjukt intressant och han är så sjukt bra. Jag tror att även de som inte varit intresserade av psykologi och beteende innan är nog det nu när vi har Lasse-man. Vi går igenom så mycket saker som verkligen håller en vaken på lektionerna, så nyttiga saker som är viktigt för sitt ledarskap. Jag kan varna er allihopa, jag kommer nog börja analysera er ;)

Ska packa lite ikväll så man har mycket tid över imorgon och kan ladda inför tv-spelsturneringen och sedan Let's Dancefinal. Sedan sänggående och upp med tuppen och iväg med Le Bus.

Avis?

Say what?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0