dåligt intag...

Jag tillhör denna vecka den lyckliga typen. Jag har påsklov. Wihoo :) Vad innebär då detta? Softa? Träna? Äta? Fixa grejjer? Shoppa? Ja, det mesta. Kanske inte shopping då jag fortfarande är en enormt fattig student. Det ska bli så sjukt skönt att tjäna pengar in the future. Ska in till stan i morgon och lämna in massa CV:n på olika ställen. Håller tummarna för att jag får något.

Nej nu är det sminkning som gäller. Ska snart dra iväg och hålla min danslektion för mina små barn :) De är så söta. Synd bara att jag är på andra sidan stan idag. Men förhoppningsvis är det värt mödan och jag får träffa my lover :)

Say what?
Postat av: Linn

HAHA! Sjukt kul att vi båda gör en ny varsin blogg, som ser exakt likadana ut! Hahahah

PUSSS

2008-03-17 @ 16:05:27
URL: http://dagenslinn.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0