Cause I hade the time of my life

Är välsignad just nu i denna stund i mitt liv känns det som. Jag har ett väldigt bra liv just nu. Allt rullar med mig, det enda jag kan känna rullar mot mig som ett stort tungt stenblock är pengar :( Ekonomin kunde ju kanske ha varit lite mer stabil. Men jag har sökt jobb på flera ställen och fler ska det bli. Känns inte som att man kan kasta ut nog med krokar. Hittade dock mitt drömjobb igår. Får bara hålla tummarna för att jag får det.

Jag har Sveriges mest underbara pojkvän. Han är min Hero. Vet inte riktigt vad jag skulle göra utan honom. Det låter ju som en tråkig klyscha som man kan läsa i en Fridatidning, men det är sanningen. Ibland kan jag få ont i magen för jag tänker på att detta känns nästan för bra, som att någon där uppe skulle se hur f*cking bra det går och därför ge oss ett hinder. Men jag beder till denne allsmäktige att ha överseende och låta oss vara happy people.

Igår var det påskafton. Tanken var att vi systrar med pojkvänner skulle äta middag tillsammans men syster Mellan fick reda på att hon och pojkvän skulle till svärföräldrarna på middag. Så det blev en middagför tre. Syster Minst, Pojkvän och Moi. Räksmörgås. Min favorit. Vi tar den middagen som skulle varit igår och har den idag istället.

Tschüs!


Say what?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0