What to do?

Idag är en sådan där dag då man bara vill ha MASSOR att göra. Känns som en tom dag. Nu ska iofs Carre och jag åka till farmor, men efter det? Tror jag måste en sväng förbi v-by och införskaffa något. Vill ha så mycket saker. Har ju liksom levt ett liv på existensminimum....allt för länge så jag är grymt pengakåt och hagalen :)

Nu är lillasyster Minst på Kreta. Avis? No no. JOOOOOOOOOOOOO. Jag vill också ha sol, vill ju bli brun!!! Men hoppas hon har det bra i alla fall. Jag drar ju till Berlin i slutet av juli :P Hoppas solen skiner som aldrig förr där :)

Say what?
Postat av: Tuuli

Ta det lugnt med pengarna cicci ;) du lär behöva de framöver i och med att du inte jobbar så mkt heller.

Ja juste snart åker ni ju! KUL?? :D

Träffas vi idag?

kyss finskan

2008-06-13 @ 14:27:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0