Vardagsmiddag och städ

Jess, jag har varit hyfsat duktig idag. Städat. På kvällen kom familjen E och Ullsi och Jonski på middag.

Ah, that's pretty much it.

Längtar grymt mkt till Midsommar Värmland. Underbart :)

Say what?
Postat av: Tuuli

heeeej babe! Guuud vad mycket jag har missat. Stand-upkomikerna, var de bra? Var min favorit där? Han flintisen....:) Vad hittade du och Emma G på då? :) Vad kul att ni har setts! Jag är hemma nu i varje fall. Ska på jobbintervju idag, har sökt i norge. Men man vet aldrig hur det går..Och jag blir lite nojig när jag tänker efter att det faktiskt ÄR i norge :/ Men men spontana Tuuli tänker inte alltid, och jag har inget som stoppar mig heller ;) Hoppas vi kan ses nån dag, kanske på fredag som Calle skrev på facebook!? :) Hitta på ngt! Sköt om dig så länge. puss o kram finskan

2008-06-04 @ 09:16:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0