Tränat

Var som vanligt och körde Spinning/Core i morse. Underbart skönt. Instruktören var dock 20 minuter försenat så allt blev förskjutet men det gör inget. Varken Anna eller jag har svettats så mycket under ett spinningpass. Det verkligen rann om oss. Coren gick också riktigt bra. Man märker verkligen att det gör skillnad att göra dessa övningar :)

Carre var och röntgade sitt onda knä och fick bekräftat att det inte var några skelettskador. Skönt var väl det, men nu har han gått med smärtan i över en vecka och det blir inte bättre. Vad är det då? Ibland betvivlar jag vad läkare kan. De kan itne ens ge en en ordentlig diagnos.

Borde kanske inte skriva det här men jag är lycklig. Ett steg närmare i alla fall. Jag ska på jobbintervju på onsdag. Wohoo
.

1. Kul att man blir ihågkommen för ngt på skolan :p
2. Vi spexar i bilen
3. Jag ser numera ut så här :)

Say what?
Postat av: Linda J

Shit har du klippt av dig ditt långa hår...hur känns d??! =)

2008-06-24 @ 20:21:31
Postat av: c

Ja, det känns så himla skönt. Men jag har inte riktigt vant mig än. Slänger med håret som om det fortfarande va långt. Haha

2008-06-25 @ 11:50:20
URL: http://lookatmy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0