Today's the day

Vaknade inatt av att jag mådde really illa. Trodde verkligen att jag skulle behöva springa till toan och pjuka. Men som tur var slapp jag det. Ja var helt enkelt för trött och somnade bort ifrån det :p Skönt. Hatar att må illa.

Om två timmar ska jag på arbetsintervju. Ska bli nice. Gäller bara att hålla tummarna och hoppas på att man får det. De sa dock att det inte skulle bli såå mycket jobb, mest fylla i där de inte har några, men jag blir nöjd med det. Då kan jag ju kanske kombinera lite och ha två jobb, plus att jag då får in en fot i alla fall. Och det är ju bättre än ingenting.

Ska gå och göra i ordning mig.

Hmm, kanske ska ta och träna lite efter intervjun? Har ju några timmar att slå ihjäl :)

Say what?
Postat av: Tuuli

heeeej, hur gick d på intervjun o vad var d för jobb?

Ja, jag skulle vilja att det blev nånting av företaget but its a long way to run... ;) Det tar sin tid innan den blir av liksom.

Ja och det där med att tänka likadant. Det är så skönt på ett sätt att man inte är själv med de tankarna och samma händer om man umgås med en o samma polare mkt.. Då blir man lika som bär, identiska till slut typ :P



Jag jobbar med simskolan 2,5v till. Sen har jag strötimmar på sydpoolen. Men en eftermiddag efter simmet kan jag :) du då? el i helgen?



puss

2008-06-25 @ 18:36:42
URL: http://minultasinullerakas.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0