Shopping

Jag älskar att shoppa, särskilt när man vet att man har pengar, men av någon konstig anledning så hittar man typ ingenting när man väl är tät. Är på jakt efter ngt jag kan ha på mig på lillasysters student och midsommarafton. Hittar jag ngt? Nej inte direkt. Hittade ngt färgglatt fenomen på Gina, men vet inte om jag kommer använda den. Jag känner att jag vill satsa på färg denna sommar. Man blir så mkt gladare.

Vad köper man till en student som önskar sig ett minneskort till mobilen??? Tönt! När man sedan är 80 och ska berätta vad man fick för sensationellt i studentpresent:
- Ja barnbarn, nu ska farmor berätta vad hon fick i studentpresent, sätt er här ska ni få höra. Jag fick massa minnesvärda saker, av mor och far min fick jag *biiiiiiiiiiiiiiiiiiiiip* (kan ju inte avslöja) och av min släkt fick jag *biiiiiiiiiiiiiiip* och av mina kära systrar fick jag ett 4gigs minneskort till den mobilen som jag hade då.

BORING! Kom på ngt bättre syrran!!

Say what?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0