Partej!

Trodde inte jag skulle bli på partyhumör igår, men blev det trots allt. När tvätten var färdig och maten var uppäten, så kände jag hur partymoodet kom krypandes ju fler folk man pratade med. Så jag bestämde mig efter mycket om och men att göra mig i ordning och åka ut till långt-bort-i-stan - Gurraberg. Där blev det återträff med många från Lillis, dock långt ifrån alla. Bland annat min karl saknades :( Han har match just nu, och hans lag kanske inte direkt tillhör det bästa, så han ville nog inte bidra till att det blev ännu sämre :)

Men det var riktigt trevligt. Blev mest kökshäng för min del, som vanligt. Jag hajjar inte varför man alltid hamnar där. Folk undrade om jag stått där gått ut och sedan kommit tillbaka, men så var inte fallet. Jag stog kvar och folk kom och gick. Skönt så slipper man själv gå och mingla :p

Say what?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0