Mysigt med många

Den 6:e juni, självaste nationaldagen, for min familj, familjen E, alla pojkvänner och jag ut till Gröna Lund för att spela 5-kamp. Riktigt trevligt väder. Till en början trodde man att det skulle bli för varmt, men Grönan bjöd på mycket skugga, det tackar vi för... Annars hade risken funnits att vi hade tappat koncentrationen. Skulle ju vilja skippa att berätta vilka som vann, men då hade man ju verkat som en dålig förlorare....Ulle och John.

På kvällen åkte vi till Limpz och grillade vilket var väldigt uppskattat. Grillat är alltid gott. Det spelar ingen roll om man grillar en saftig biff eller en lök som Alex tappat 4 gånger i Englas bajs, allt bli gott :)

Jag o Ea leker divorSötnosarnaKah-BoomExtrem, Asgarvade hela turen

Say what?
Postat av: Linn

HAHAHAHA, jag dooog. "I Englas bajs.." :D

2008-06-10 @ 14:32:45
URL: http://dagenslinn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0