Me like

Gick upp ganska tidigt i morse, Carre hade fått tid till läkaren och i och med att han inte är så hemma i mina hoods så skulle jag följa med. Fick sitta ett tag och vänta, men det gjorde inget då det fanns en söt liten spansk pojke på 3 år som ville gå och se fiskarna i akvariet hela tiden, som låg i ett annat väntrum. Kom in till läkaren och han bad Carre ta av sig byxorna och lägga sig på britsen ( hallå det är mitt jobb att säga så!!!) och började sedan vrida knät lite hit och dit, böja och sträcka. Efter undersökningen sa han att han skulle skriva ut Voltaren.... Vi skippade det och åkte istället till v-by då vi fick en remiss till att röntka, men maskinen var trasig så det blir imorgon istället.

Träffade syster Mellan och gjorde sedan v-by osäkert. Handlade lite nya kläder. I love it. En ny Adidashoodie som jag bara älskar , Ullsi köpte en röd, även den grrrrryym. Köpte även ett par svarta byxor i fel storlek så de ska jag byta, de var lite stora. Ett par shorts och en skjorta som jag varit på jakt efter. Åh, jag mår så bra. Plus att jag fick lite dåligt samvete i och med att jag bara handlade till mig, så jag köpte en Tisha till Carre. Hehe.

Jobbade till kvart i nio... Sprang hem till matchen... i onödan. Var en riktigt tråkig match. Satte mig vid datorn efter 3/4. Hjälpte ju inte att man hade målat svenska flaggan på kinden :/ Sverige var sjukt jälva dåliga idag. Ryssland var till och med värde 5-0. Så sjukt många målchanser, och Sverige hade kanske en, när Henke nickade och den tog i ribban.

Imorgon blir det ny frisyr, får se vilken. Kanske bara topparna, kanske rakar jag mig. Hur som helst så känner jag för att göra något nytt. Efter det drar vi till landet. WOoooooooooooooooHhoOOOoo.

Say what?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0