Jag älskar min farmor...(och många fler)

Var idag över hos farmor för att hjälpa henne med lite saker. Jag och minsta syrran gick dit i den sköna svettiga värmen med en nytvättad matta och en kamera i ryggsäcken. Vi gjorde det vi skulle och tog sedan lite fina kort på den vackra damen som vi kallar farmor.

Har fixat lite mer här hemma... Som om det verkligen aldrig tar slut, men man hittar alltid något att fixa med. Fick i alla fall dammsuget idag. Nice. Hoppas ni antecknar :)

Igår var det verkligen härlig kvällsvärme, som idag, så efter att ha kollat på lite fina kort och väntat på att middagen skulle sjunka ner ordentligt gick jag och Carre på  en härlig promenad. Vi gick ner till ett av de närliggande baden så jag kunde visa lite var man kan hänga här i hoodsen på sommaren. Han är ju inte riktigt härifrån. Efter att ha checkat in det gick vi längs med vattnet till nästa bad och med oss som sällskap hade vi fullt med flugor :(

Imorgon börjar jag på mitt nya jobb 06.15 :/ Tidigt som satan i gatan, men det ska bli så jävla kul :D



1. Linnéa tar paus i städandet och gör sällskap med farmor på balkongen.
2. Jag och farmor pratar om livet och smink :)
3. Älskar händer, särskilt farmors. De har så mkt att berätta.
4. Vackert.
5. Hon är min farmor. Älskar henne. Inga fler kommentarer.



1.Fint med vatten.
2,Fint med solnedgång.
3. Fint med kärlek!!!

Say what?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0