Home

Känns tråkigt att vara hemma igen. Midsommar är verkligen one of a kind. Känner dock att helgen är för kort, man vill liksom hinna mer. Trots att det är fart (inte fjärt på engelska) från morgon till kväll, så finns det alltid fler saker man vill göa. Typ vår PS-turnering. Hann vi det?? Nej. Men jag planerar att ha en grym sångkväll här hemma när vi fått lite ordning. Hörde att du och brorsan värmde upp i bilen hem Rebecca?! Haha, Lilly sa visserligen att ni sjunger hellre än bra. Men då kan vi bilda klubb.

Har kollat Spanien -Italien. Hejade på España. Tycker Italy kör så ful stil, det är tråkigt att kolla på så det var helt rätt som vann.

Satt och smekte mig själv på mina lurviga ben och upptäcker då något som jag inte har kännt under mina 23 år... inte just där i alla fall.... Jag går och tänder lampan för att få mina farh¨gor bekräftade - en fästing. Som tur är kommer min man till undsätning och tar bort fanskapet. Men är jag nöjd? Nej, det är rött runt och jag har som en liten bubbla. Inte bra. Bör nog hålla ett vakande öga på det.

Bilder kommer imorgon...från midsommarhelgen alltså...lite i alla fall. Syrran sitter på de flesta. Ska be henne gå av de snart.
God natt!

Say what?
Postat av: Rebecca

Ja, asså att kallade det att vi sjöng är ju att ta i men visst vi gjorde några tappra försök (som pappa helst hade varit utan) ;)

2008-06-23 @ 08:27:15
URL: http://livligt.blogg.se/
Postat av: c

haha, okej. jag förstår. er mor fick det att låta som att ni sang your heart out ;) haha.

2008-06-25 @ 11:51:14
URL: http://lookatmy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0