Fussball

Sitter just nu (med ena ögat) och kollar på Fussball mit mein Liebling (öv = fotboll med min älskling) Har laddat upp med det fina linnet jag fick av honom efter att han varit i Tyskland. Fick även matchande trosor där det står Halbzeit Schnitchen på. Det betyder typ  halvtids macka. Charmigt va?!

Say what?
Postat av: Tuuli

haha, vad romantisk han är då ;) På tal om fotboll, jag skulle messa han igår o skriva ett heja tyskland mess men jag glömde bort det...tydligen :/ Hur gick d för tyskland, vann de?

På SATS? gud vad kul, det är din grej va? Hur fick du det jobbet, var du inne bara o sökte? Vad får du göra där då?

puss

2008-06-26 @ 16:18:20
URL: http://minultasinullerakas.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0