Duktigt

Känner mig duktig nu. Har inte gjort något ansträngande på en vecka. Kände att jag behövde en veckas semester i tränandet :) Så idag var det då dags att sätta igång och börja igen. Satte på mig träningskläderna, på med ryggan och så gick jag till gymmet, träffade Anna där och körde lite spinning i en halvtimme och core den resterande halvtimmen. Riktigt skönt. Efter det gick jag ner på favvohaket och köpte en focaccia (osäker på stavning) och knatade sedan hem i den gassande solen. När jag kom hem planerade jag att sätta mig på ballen för att få lite sol, men där satt redan lillsyrran, men hon hade redan solat ett tag o kände att hon behövde gå in. Tack!

Har nu tagit en välförtjänt dusch i alla fall och tänkte väl städa lite när det ändå inte finns någon sol på ballen... Men atta fuck?! Jag är hungrig igen. Hur funkar detta? Jag kan verkligen äta mig rejält mätt och bara efter en kort stund(i det här fallet 45 minuter) så är jag hungrig igen. Binnikemask någon?!

Usch.

Say what?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0